Opis
BLOKADA ROZRZĄDU FORD PEUGEOT CITROEN MAZDA VOLVO 1.4 1.6 HDI
OPIS PRODUKTU:
Do ustawienia silnika przy wymianie wałka rozrządu, uszczelki głowicy itp.
ZASTOSOWANIE W SILNIKACH:
CITROEN:
- 1.4HDi – DV4TD (8HT / 8HW / 8HX / 8HZ)
- 1.4HDi – DV4TED4 (8HV / 8HY)
- 1.6HDi – DV6TED4 (9HY / 9HZ)
- 1.6HDi – DV6ATED4 (9HW / 9HX)
- 1.6HDi – DV6UTED4 (9HU)
MAZDA:
- 1.4CiTD – F6JA, F6JB,
- 1.6CiTD – Y6
PEUGEOT:
- 1.4HDi – DV4TD (8HT / 8HW / 8HX / 8HZ)
- 1.4HDi – DV4TED4 (8HV / 8HY)
- 1.6HDi – DV6TED4 (9HY / 9HZ)
- 1.6HDi – DV6ATED4 (9HW / 9HX)
- 1.6HDi – DV6UTED4 (9HU)
FORD:
- 1.4TDCi – F6JA, F6JB, F6JC, F6JD
- 1.6TDCi – G8DA, G8DB, HHDA
- 1.6TDCi – HHDB, HHJA, HHJB, HHJD
VOLVO:
- 1.6D – D4164T
OZNACZENIA NARZĘDZI SERWISOWYCH:
Śruba blokująca koło zamachowe, stosowana jako OEM:
- SA 0194-C; Ford 303-734 (21-262); Volvo 999-7169; Mazda 49 JE02 020
Sworzeń blokujący wału korbowego i pompy wysokiego ciśnienia (2 szt.) do zastosowania jako OEM:
- PSA 0194-A; Ford 303-732 (21-260); Volvo 999-7233; Mazda 49 JE02 018
Sworzeń blokujący wałek rozrządu, stosowany jako OEM:
- PSA 0194-B; Ford 303-735 (21-263); Volvo 999-7122; Mazda 49 JE02 021