Opis
Tester do badania układów wtrysków silników benzynowych pozwala na diagnostykę systemów wtryskowych w większości europejskich, amerykańskich i japońskich samochodów. Jest to precyzyjne narzędzie diagnostyczne, które pozwala na sprawdzenie poprawności działania układu wtryskowego, znalezienie ewentualnych usterek, a także na określenie ciśnienia wtrysku. Tester jest łatwy w obsłudze i pozwala na szybkie oraz skuteczne wykonanie badań. Jest przydatny dla mechaników, którzy pracują z silnikami benzynowymi i potrzebują narzędzia do diagnozowania układów wtryskowych.
Przy pomocy testera można zdiagnozować usterki powodujące powstanie nadmiernego ciśnienia:
- -Uszkodzony regulator ciśnienia lub przewód paliwowy
- -Niedrożny powrotny przewód paliwowy
- -Uszkodzony zawór bezpieczeństwa lub pompa paliwowa
- -Nadmierne ciśnienie spowodowane wadliwym odpowietrzeniem
- -zbiornika paliwa
- -oraz usterki powodujące powstanie zbyt niskiego ciśnienia:
- uszkodzona pompa paliwa lub regulator ciśnienia
- uszkodzony zawór bezpieczeństwa
- uszkodzony lub niedrożny przewód paliwowy lub zatkany filtr paliwa
- nadmierne ciśnienie spowodowane wadliwym
- odpowietrzeniem zbiornika paliwa
- MANOMETR WYSKALOWANY W JEDNOSTKACH BAR I PSI
WYPOSAŻENIE:
- Adapter umożliwiający podłączenie do układu paliwowego. wężyka o średnicy 6 mm
- Adapter umożliwiający wpięcie szeregowe przewodów gumowych o średnicy 6 i 8 mm
- Dwa gumowe wężyki o średnicy wewnętrznej 6 i 8 mm i długości 85mm
- Wężyk do manometru o długości 330 mm
- Wężyk zakończony gwintem zewnętrznym
- Wężyk zakończony gwintem wewnętrznym
- Dwie opaski zaciskowe
- Manometr o zakresie 0 – 7 Bar i 0 – 100 psi